Wij stellen regelmatig de vraag: kan het beter?

Beter voor onze mensen, beter voor het milieu en uiteindelijk beter voor onze opdrachtgever. Maat wat is beter? Dat is iedere keer anders uiteraard. Steeds zoeken wij naar onderwerpen/processen die een grote rol spelen in de uitvoering van onze dienstverlening.

Als het onderwerp of het proces onderdeel uitmaakt van de dienstverlening is het zeker ook van invloed op de drie doelgroepen waar bij steeds naar kijken. Zo hebben wij onlangs onze middelen en materialen onder de loep genomen. Kan het beter of is het goed? Is veranderen vooruitgang of stilstand? Wat vinden onze collega’s van de huidige middelen en materialen? Wat is er op de markt én welke mogelijkheden zijn er.

In onze zoektocht naar het antwoord op kan het beter voor onze middelen en materialen hebben wij 20 van onze collega’s gevraagd hoe zij werken met huidige materialen vinden. Op het moment dat wij dan een nieuw product introduceren vragen wij na een tijd bij dezelfde medewerkers nogmaals naar hun mening om te kijken of hier een verandering in zichtbaar wordt. Zie hier de resultaten, over een aantal maanden, toetsen wij opnieuw deze 20 medewerkers.

 

We willen de kwaliteit naar hogere maatstaven tillen

Hago Airport Services is het eerste bedrijf in Nederland met het Elis SmartMop Premium pakket: de intelligente vloerwisser oplossing. Als schoonmaakbedrijf op Schiphol kent de organisatie verschillende uitdagingen. Facility Manager Sven Bloem en Manager Business Support Denise Vrouenraets vertellen hoe zij verwachten dat Elis met het SmartMop Premium concept hen hierbij zal ondersteunen.

Lees meer over deze pilot. 

Deel dit artikel: