Na een hele goede vlucht zijn we dan gisteravond aangekomen in Accra. Helaas verliep dit niet allemaal even vlekkeloos door het ontbreken van een visum. Gelukkig kon dit worden opgelost en konden we na enige vertraging richting het Airport View hotel rijden in Accra...

Hier hebben we met z’n allen een diner gehad waarna we rond 12 uur naar bed zijn gegaan. De volgende ochtend hadden we om 08:00 afgesproken om gezamenlijk te ontbijten. Een uur later zouden we vervolgens met de bus richting Elmina vertrekken. Echter waren er wat problemen met de bus, waardoor we een uurtje later zijn vertrokken. De reis van Accra naar Elmina was een indrukwekkende ervaring! Na vier uur reizen, kwamen we aan in het resort. Hier hebben we al onze spullen uitgeladen en hebben we vervolgens geluncht op het strand. Het is nu tijd om alle benodigdheden te gaan verzamelen die we morgen mee zullen nemen naar de scholen. Ook gaan we de instructie oefenen, zodat we goed voorbereid zijn om onze kennis over te brengen op de kinderen van de scholen die we gaan bezoeken!