Medewerker Front Office Lost & Found Schiphol

Wil jij werken in dé meest dynamische omgeving van Nederland waarbij je een serieuze bijdrage levert aan de klanttevredenheid van de Schiphol passagier? Kun jij als geen ander klantvriendelijk de passagier te woord staan en hem/haar op weg helpen in de zoektocht naar een verloren item? En heb jij zin om te bouwen aan een nieuw in te richten proces? JA? Dan zoeken we jou!

Functiebeschrijving

Wie zoeken wij?
Een energieke- en vrolijke collega met MBO denk- en werkniveau (minimaal 2 jaar werkervaring) die graag meedenkt. Gezien het internationale karakter van de functie is, naast de NL-se taal, het spreken van de Engelse taal een must. Kennis van een tweede internationale taal is een pré. Verder ben je klantvriendelijk, betrouwbaar en werk je nauwkeurig.

Taken en verantwoordelijkheid Medewerker Front Office
Jouw belangrijkste taak is passagiers helpen met het aanscherpen en het correct invullen van de zoekcriteria zodat er een grotere kans is op matching van het verloren voorwerp. Je bent, samen met andere Front Office collega’s, verantwoordelijk voor het klantvriendelijk beantwoorden van alle binnenkomende vragen van de Schiphol passagiers/bezoekers en je helpt ze in de zoektocht naar hun verloren voorwerp. Je registreert alle inkomende calls en je checkt of je direct een match kunt maken met geregistreerde gevonden voorwerpen. Ook geef je gevonden voorwerpen terug aan de passagier via de uitgiftebalie van Lost & Found. Als medewerker Front Office werk je nauw samen met de medewerkers van de Back Office en stem je veel zaken onderling af.

Wie zijn wij?
Wij, SDBV Facility Services, leveren voor de luchthaven Schiphol drie diensten:
Karrenregulatie (bagage karren), Bagage Service Center (opslag voor passagiers), Lost & Found (L&F). Voor de laatste afdeling van L&F zijn wij op zoek naar een proactieve, klantgerichte medewerker Front Office die zich met hart en ziel inzet om gevonden voorwerpen terug te brengen bij de eigenaar.

Informatie Afdeling Lost & Found
Het L&F proces kent een front- en een backoffice proces: het backoffice proces betreft de logistiek & administratie rondom het ophalen, registreren en matchen van gevonden voorwerpen.
Het frontoffice proces bestaat voornamelijk uit het te woord staan van de passagiers aan de telefoon, L&F balie en contact via e-mail.

Wat bieden wij?
Wisselende werktijden volgens een vast rooster waarbij je ook in de weekenden ingeroosterd wordt. Je werkt in een klein overzichtelijk team in een dynamische omgeving op de luchthaven Schiphol. Het salaris is marktconform en onze organisatie biedt goede perspectieven voor verdere ontwikkeling. SDBV Facility Services is onderdeel van Vebego Airport Services met als moedermaatschappij Vebego, een groot internationaal familiebedrijf binnen de facilitaire dienstverlening.

 

 

Contactpersoon

Reageer! Wil je meer weten over deze vacature of ben je zo enthousiast dat je direct wilt reageren?
Stel jouw vraag aan Petra of stuur meteen jouw motivatiebrief en CV naar petra.jans@yaskairport.nl.

Job details

Medewerker Front Office Lost & Found Schiphol

Facilitaire ondersteuning

Schiphol

Amsterdam

Afhankelijk van kennis en ervaring

Afwisselend

Solliciteer direct

Deel dit artikel: